1. Normalna procedura servisa
Podrazumeva ostavljanje uređaja na servisu. Tom prilikom se izdaje prijemni list koji poseduje svoj redni broj. Uređaji se uzimaju na servis po redosledu prijema. Mi garantujemo da ćete prvu procenu težine kvara i time uslovljene cene servisa dobiti u roku od dva radna dana od datuma prijema. Ova cena može varirati ukoliko Vam to napomenemo isključivo zato što mi prilikom početnog pregleda ne možemo ispitati apsolutno svaku komponentu na vašem uređaju. Po prihvatanju cene, računar se uzima u rad i prosečno vreme popravke iznosi od jedan do pet radnih dana. Izuzetno, ukoliko rezervni deo ne postoji u našoj zemlji, popravka može trajati i do 20 radnih dana. Ukoliko je kvar očit moguće je dobiti procenu cene servisa i prilikom prijema računara čime se skraćuje vreme servisa.
2. Prekoredni prijem
Uz plaćanje naknade od 1.200 dinara / plaća se unapred, bespovratno /, Vaš uređaj će biti prvi koji se uzima u rad, odmah po servisiranju već započetih uređaja. Ovim obezbeđujete bržu procenu cene popravke, dok su ostali rokovi nepromenjeni.
3. Hitan prijem
Uz plaćanje naknade od 2.400 dinara / plaća se unapred, bespovratno /, Vaš uređaj se odmah po prijemu uzima u rad i ukoliko je to moguće odmah i popravlja.

VAŽNA NAPOMENA

Postoje kvarovi koji zbog svoje prirode ili učestalosti pojavljivanja iziskuju duže vreme za testiranje i plaćanje ovih ubrzavanja Vam neće doneti nikakvu stvarnu korist. Ukoliko Vam je laptop neophodan za rad i ne možete bez njega ni jedan dan, uvek je preporučljivo, u dogovoru sa našim osobljem, uraditi zamenu staro za novo uz prebacivanje podataka na nov računar, što je obično moguće uraditi u toku istog dana. Servis ne može nikome apsolutno da garantuje rok popravke.

Write a Comment

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

fourteen − 9 =