Lapop-Servis daje garanciju na izvršene popravke od 6 kalendarskih meseci sem na servis grafickih chipova i chipsetova gde je 3 meseca, počev od datuma na računu ili servisnom izveštaju izdatom prilikom preuzimanja računara. Garancija podrazumeva da ćemo eventualnu reklamaciju na naš servis otkloniti po ubrzanom postupku (procedura prekorednog prijema ) bez dodatne naknade od strane klijenta. Ukoliko se uređaj zadrži duže od 10 dana u servisu prilikom ovakve popravke, garantni rok ćemo produžiti za period proveden u servisu. Ukoliko se i pored sveg našeg truda kvar ponovi dva puta u garantnom roku klijent ima pravo na povraćaj kompletne sume date za popravku.

Garancija na servis ne važi ukoliko se mušterija nije pridržavala originalnih proizvođačkih uputstava o normalnom korišćenju uređaja, ukoliko je uređaj fizički oštećen, vide se tragovi prosipanja tečnosti ili je nakon našeg servisa, a u garantnom roku, otvaran od strane druge osobe.

Write a Comment

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

eleven − one =